Індія, перша з Азії (частина 1). Маршрут, авіаквитки

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Хочу поділитися враженнями від першої поїздки в Азію, а точніше в Індію.

Ні – це не відбувалося щойно, і ні – це не відбувалося ловкостом. Тому хто хотів халяви – далі не читайте. Читайте тільки ті, кому цікаво враження від поїздки і країни.

Було це ще в далекому 2010 році. Коли в Індію, та й в Азію ще не було безвізу, а літаки літали не так, як зараз блаблакар.

З моїх знайомих в той час в Індії бували тільки вибрані одиниці, які вже на 2005 рік мали місяці проживання в Ашрамі Сатья Сай-баби.

Оскільки вже на 2010 рік була постійна тусовка езотериків, то частина езотериків вирішила поїхати по індійських ашрамах і захопити одночасно і декілька цікавих місць.

Я тоді накидав дуже детальну карту цікавих місць в Індії, що на них можна було подивитися, залежно від місця прильоту. Підготовка тривала декілька місяців.
Тому, кому цікаво – ось вам планування:

А от як виглядала ситуація з добиранням:

✈️ Авіаквитки

Купити квитки в Індію не було проблєм. Як авіа, так і автобусні. Ось основні авіалінії, які пропонували переліт з України в Індію в 2010 році.

airarabia.com (http://www.airarabia.com/). Виліт з Києва. Пересадка в Шарджі, ОАЕ. Кінцеві пункти в Індії: Ахмедабад, Банґалор, Калькутта, Ченнай/Адьяр/Мадрас, Коїмбатор, Ґоа (це штат, а точніше – в аеропорт Ґоа Даболім), Гайдарабад, Джайпур, Кочі, Мумбаї/Бомбей, Наґпур, Новий/Нью Делі, Тіруванантапурам. В принципі, найзручніший.

Але не беріть груповий квиток, якщо вас їде більше 10 – ціна автоматично збільшується в 3-4 рази (непояснювано…), і не беріть в офісі AirArabia в Києві – не виплатиться, бо накручують БАГАТО.

Міжнародні Авіалінії України (http://www.flyuia.com/ua/). Виліт з Києва. Доліт тільки до Ґоа. І все одно з пересадкою в ОАЕ, тільки в Абу Дабі. Дорожче на 150 іноземних одиниць. Переваг ніяких.

Etihad Airways (http://www.etihadairways.com/). Виліт з Києва. З пересадкою в Абу Дабі, ОАЕ. Кінцеві пункти в Індії: Делі, Мумбаї, Хайдерабад, Ченнай, Банґалор, Козікод, Кочі, Тіруванантапурам. Менше кінцевих пунктів і трішечки дорожче від Арабії.

British Airways (http://www.britishairways.com/). Виліт з Києва. Пересадка в ЛЬОНДОНІ! (Видно, таки правосторонній рух впливає на доліт). Попри більшу кількість аеропортів дольоту в Індії (19), ціна перевищує аналогічну в Арабії уже на 300 іноземних одиниць.

Turkish Airlines (http://www.turkishairlines.com/). Виліт з Києва. Пересадка в Стамбулі. Доліт тільки в Новий Делі і Мумбаї. Ціна – дешевша британців, але дорожче Арабії і Етіхаду.

Air France (http://www.airfrance.com/). Виліт з Києва. Пересадки в Парижі і Делі/Бангалорі. Кінцеві пункти в Індії: Банґалор, Ченнай, Гайдарабад, Мумбаї, Делі. Менше, ніж за тисячу долярів квитків нема.

Аэрофлот (http://www.aeroflot.ru/). Виліт з Києва. Пересадка в Москві. Кінцеві пункти в Індії: Делі і Ґоа. Цікава ситуація: квиток в Делі – конкурує з Арабією і Етіхадом, квиток в Ґоа – дорожче від хранцузів!!!! Все-таки не люблять їх саме в Ґоа (чи занадто люблять?!).

Аеросвіт (http://www.aerosvit.ua/ukr.html). рейс Львів-Делі. З пересадкою в Києві. Ціна – на рівні арабів. Інший варіант – Київ-Делі. На 400 гривень (на падолист 2010 року – 50 ін. од.) дешевше.

 

Пізніше додалися інші авіалінії, Аеросвіт закрився, Аерофлотом перестали (?) літати. Світ не стоїть на місці.

З тих усіх варіантів в 2010 році для нас підійшла ЕйрАрабія. Хоча виліт був з Києва, це все-таки з України. Час вильоту (1400) і прильоту (0415, в Україні – 0145) можете повірити – оптимальний. А от у зворотньому варіанті – не конче. Виліт з Мумбаїв в 0445 має кілька великих недоліків. Про які я розкажу в наступних постах.

А чи літали ви в Індію? Чим?

А наразі – чистого неба, здорових подорожей, хорошої погоди. І читайте, лайкайте, коментуйте.

Leave a Reply

Back to top