Індія, перша з Азії (частина 1). Маршрут, авіаквитки

Хочу поділитися враженнями від першої поїздки в Азію, а точніше в Індію.

Ні – це не відбувалося щойно, і ні – це не відбувалося ловкостом. Тому хто хотів халяви – далі не читайте. Читайте тільки ті, кому цікаво враження від поїздки і країни.

Було це ще в далекому 2010 році. Коли в Індію, та й в Азію ще не було безвізу, а літаки літали не так, як зараз блаблакар.

З моїх знайомих в той час в Індії бували тільки вибрані одиниці, які вже на 2005 рік мали місяці проживання в Ашрамі Сатья Сай-баби.

Оскільки вже на 2010 рік була постійна тусовка езотериків, то частина езотериків вирішила поїхати по індійських ашрамах і захопити одночасно і декілька цікавих місць.

Я тоді накидав дуже детальну карту цікавих місць в Індії, що на них можна було подивитися, залежно від місця прильоту. Підготовка тривала декілька місяців.
Тому, кому цікаво – ось вам планування:

А от як виглядала ситуація з добиранням:

✈️ Авіаквитки

Купити квитки в Індію не було проблєм. Як авіа, так і автобусні. Ось основні авіалінії, які пропонували переліт з України в Індію в 2010 році.

airarabia.com (http://www.airarabia.com/). Виліт з Києва. Пересадка в Шарджі, ОАЕ. Кінцеві пункти в Індії: Ахмедабад, Банґалор, Калькутта, Ченнай/Адьяр/Мадрас, Коїмбатор, Ґоа (це штат, а точніше – в аеропорт Ґоа Даболім), Гайдарабад, Джайпур, Кочі, Мумбаї/Бомбей, Наґпур, Новий/Нью Делі, Тіруванантапурам. В принципі, найзручніший.

Але не беріть груповий квиток, якщо вас їде більше 10 – ціна автоматично збільшується в 3-4 рази (непояснювано…), і не беріть в офісі AirArabia в Києві – не виплатиться, бо накручують БАГАТО.

Міжнародні Авіалінії України (http://www.flyuia.com/ua/). Виліт з Києва. Доліт тільки до Ґоа. І все одно з пересадкою в ОАЕ, тільки в Абу Дабі. Дорожче на 150 іноземних одиниць. Переваг ніяких.

Etihad Airways (http://www.etihadairways.com/). Виліт з Києва. З пересадкою в Абу Дабі, ОАЕ. Кінцеві пункти в Індії: Делі, Мумбаї, Хайдерабад, Ченнай, Банґалор, Козікод, Кочі, Тіруванантапурам. Менше кінцевих пунктів і трішечки дорожче від Арабії.

British Airways (http://www.britishairways.com/). Виліт з Києва. Пересадка в ЛЬОНДОНІ! (Видно, таки правосторонній рух впливає на доліт). Попри більшу кількість аеропортів дольоту в Індії (19), ціна перевищує аналогічну в Арабії уже на 300 іноземних одиниць.

Turkish Airlines (http://www.turkishairlines.com/). Виліт з Києва. Пересадка в Стамбулі. Доліт тільки в Новий Делі і Мумбаї. Ціна – дешевша британців, але дорожче Арабії і Етіхаду.

Air France (http://www.airfrance.com/). Виліт з Києва. Пересадки в Парижі і Делі/Бангалорі. Кінцеві пункти в Індії: Банґалор, Ченнай, Гайдарабад, Мумбаї, Делі. Менше, ніж за тисячу долярів квитків нема.

Аэрофлот (http://www.aeroflot.ru/). Виліт з Києва. Пересадка в Москві. Кінцеві пункти в Індії: Делі і Ґоа. Цікава ситуація: квиток в Делі – конкурує з Арабією і Етіхадом, квиток в Ґоа – дорожче від хранцузів!!!! Все-таки не люблять їх саме в Ґоа (чи занадто люблять?!).

Аеросвіт (http://www.aerosvit.ua/ukr.html). рейс Львів-Делі. З пересадкою в Києві. Ціна – на рівні арабів. Інший варіант – Київ-Делі. На 400 гривень (на падолист 2010 року – 50 ін. од.) дешевше.

 

Пізніше додалися інші авіалінії, Аеросвіт закрився, Аерофлотом перестали (?) літати. Світ не стоїть на місці.

З тих усіх варіантів в 2010 році для нас підійшла ЕйрАрабія. Хоча виліт був з Києва, це все-таки з України. Час вильоту (1400) і прильоту (0415, в Україні – 0145) можете повірити – оптимальний. А от у зворотньому варіанті – не конче. Виліт з Мумбаїв в 0445 має кілька великих недоліків. Про які я розкажу в наступних постах.

А чи літали ви в Індію? Чим?

А наразі – чистого неба, здорових подорожей, хорошої погоди. І читайте, лайкайте, коментуйте.

Залишити відповідь

Повернутись вверх