Слово “конкуренція” походить з латинської і буквально означає “шукати разом” або “обирати біг в цій самій гонці”. Але у вік надлишковості доріжки достатньо залюднені, інші люди постійно наступають тобі на п’яти, штовхаючи та штрикаючи ліктями, намагаючись дістатися до клієнтів першими. Тому, дещо парадоксально, єдина (не)розумна річ – не конкурувати. Як тільки ми розпочинаємо бігти разом з усіма, переслідуючи нашу ринкову долю, долю ознайомленості або будь-яку іншу долю, Ми ризикуємо опинитися в натовпі – невидимі для клієнтів. Коли ми приймаємо участь в тій самій гонці за найкращими талантами, як і усі інші, людям стає важко розрізнювати.
Брудна маленька таємниця ринкового капіталізму в усіх його формах – це те, що успішні компанії стали такими завдяки вбитому духові вільного підприємництва. Всі ці компанії стали успішними у створенні монополії, принаймні на якийсь короткий час. Конкурентоспроможність створюється через уникання конкуренції. Успіх формується від того, що ви інші. А потім знову готові змінюватись.