Ернест Генрі Шетток. Дослід усвідомленості

Нема нічого сприятливішого виникненню незгод, ніж спроби описати найглибші духовні істини і переживання тем, хто сам їх не пережив. Бо їх неможливо зрозуміти по-іншому; вони неминуче зостануться спотвореними, ніби підігнаними під часткове розуміння конкретної особистості, даного слухача. Щоб передавати знання, вчитель повинен володіти кваліфікацією, і ця кваліфікація буває двох видів. Перш за все, він повинен володіти найтіснішим дотиком з тим окремим аспектом істини, якому він вчить; йому необхідно також володіти інтелектуальним розвитком, який би дав йому можливість тлумачити це переживання в таких поняттях, які доступні розумінню інших людей. Якщо його пояснення виявиться успішним, розуміння його слухачів, фактично, буде впізнаванням чогось такого, що вони вже пережили. Якщо ж таким шляхом отримати знання неможливо, — то це вже не знання, а просто інформація. В повчаннях Будди ми знову і знову зустрічаємося з навмисним відхиленням питань, природа яких не сприяє боротьбі за вивільнення від страждань і від колеса повторних народжень.

Таке «мовчання» Будди.

Залишити відповідь

Схожі пости / Related Posts

Фрідріх Ніцше. Антихрист[янин]

Духовно обдаровані, як найсильніші, знаходять своє щастя там, де інші знайшли б свою загибель, - у лабіринті, у жорсткості до…

Володимир Янчук. 15 хвилин спокою

п'ятниця - така п'ятниця. таксі - дорогі, в одному - курив шофер, смердить, в другому - тільки руска попса, в…

Дао Де Цзин – Книга про Шлях і Енергію

Продовжуючи книжковий тиждень, сьогодні - про вічне.   Дао Де Цзин (道德經, Tao Te Ching), традиційно приписується вчителю Лао, або…

Йог Рамачарака. Наука про дихання індійських йогів (1916)

Сьогодні хочу з вами поділитися витримками з досить недавнього трактаку Йога Рамачараки, випуску 1916 року. Читати такі трактати в репринтному…